“Київстар” масово відключає клієнтів від інтернету

Раніше ми писали про те, що починаючи з 1 лютого мобільний оператор «Київстар» закриє ряд тарифів. Звичайно, як можна було очікувати, на оператора посипались скарги та негативні коментарі. Хоча абоненти були попереджені про зміни неодноразово.

Деталі

Раніше компанія анонсувала про появу нових тарифів з «суперсилами», підключивши абоненти могли отримати додаткові хвилини, гігабайти чи інші послуги. Оператор попереджав про повернення коштів в тому разі, якщо кількість послуг застарілого пакету не вичерпана.

В мережі також поширилась цікава інформація від одного користувача. За його словами,  він мав достатню кількістю коштів на рахунку. Перевіривши баланс, абонент вирішив замовити пакет. Проте, йому це не вдалось, адже він отримав повідомлення про брак коштів.

І такі випадки непоодинокі. Один абонент також мав на рахунку 252 гривні, а вартість пакету коштує 250 гривень. Проте, йому також не вдалось замовити тариф. За його словами, він вже поповнював рахунок минулого місяця двічі. Є навіть клієнти, які користуються послугою оператора близько 17 років, але з останніми подіями вирішили змінити оператора.

Клієнти також звинувачують оператора в дрібних крадіжках з рахунку. Абонент поповнив рахунок вчора на 250 гривень, а прокинувшись побачив лише 227.

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.