Vodafone Україна розглядає варіанти виходу на фінтех-ринок у 2022 році, зокрема для обслуговування клієнтів у місцевості, де слабо розвинена банківська інфраструктура. Про це в інтерв’ю “Мінфіну” розповіла генеральний директор компанії Ольга Устинова.
“Варіантів виходу на фінтех-ринок багато: можна виходити окремим продуктом або як вийшов Sense від Альфа-Банку. Ми розглядаємо кілька моделей: власні та партнерські сервіси”, — зазначила вона.
Також керівниця “Vodafone Україна” допустила покупку для цього спеціалізованих сервісів та компаній, проте щодо видів діяльності на цьому напрямі заявила, що це є “один із головних секретів”.
За словами гендиректора, зараз компанія знаходиться в процесі ухвалення рішення про те, як саме виходити на фінтех-ринок, де є відповідні ніші, і які переваги Vodafone матиме як мобільний оператор.
“У наших клієнтів є гроші на рахунку, і вони можуть використовувати свої мобільні рахунки, наприклад, для покупки розважального чи навчального контенту. Це цікава тема, особливо в населених пунктах, де не дуже розвинена банківська інфраструктура, але є молодь, яка хотіла б мати доступ до цифрового контенту. За допомогою мобільного рахунку це зробити набагато простіше. Хоча є обмеження за сумою однієї операції та місячний ліміт, який можна використати”, – зазначила вона.
Leave a Comment