Xiaomi продає свій бренд

У 2017 році Xiaomi створила свій перший ігрофон Black Shark. Тепер з’явилася інформація про те, що бренд, під яким виходять геймерські смартфони, може бути проданий. Багато незалежних джерел повідомили про бажання Tencent купити суббренд Xiaomi. Це китайський холдинг, який спеціалізується на створенні ігор та різноманітного цифрового контенту для інтерактивних розваг. Tencent належить мобільний додаток WeChat та популярна соціальна мережа в Китаї – Qzone.

Black Shark 3 був розроблений за участю Tencent та на його тильній стороні є логотип Tencent Games. Тепер студія ігор хоче купити сам бренд Black Shark. Після завершення угоди фокус бізнесу компанії переміститься з ігрофонів на пристрої віртуальної реальності. Ймовірно, Tencent буде створювати контент, де Black Shark надасть доступ до обладнання віртуальної реальності.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.