ПриватБанк знову влип в історію через збої в роботі банкоматів. Зокрема, клієнт поскаржився, що не зміг отримати готівку, знімаючи гроші з картки, випущеної закордонним банком. Про це він розповів у розділі “Відгуки” на порталі “Мінфін”. Чоловік зазначив, що спробував зняти готівку з картки іноземного банку в одному з банкоматів у Кривому Розі, але в момент, коли мала відбутися видача готівки, обладнання почало перезавантаження та повернуло карту.
“Через хвилин 5 увімкнувся і почав працювати у звичайному режимі. Готівка так мені і не повернула. Списання грошей із закордонної картки відбулося!”, – зазначив клієнт.
Він розповів, що про свою проблему розповів операторам на гарячій лінії 3700, які пояснили, що для повернення коштів до ПриватБанку має звернутися банк, який впустив картку, вказавши, що гроші були списані, але клієнтом не отримано. У відповідь на відгук представник банку вибачився за ситуацію, що склалася, і заявив, що ПриватБанк постійно проводить модернізацію та обслуговування обладнання, щоб такі ситуації не відбувалися.
“У разі неуспішної операції, якщо кошти списані з картки, необхідно звернутися до підтримки банку, який випустив картку, для формування заявки на повернення”, – зазначили у ПриватБанку.
Leave a Comment