У мобільному банку неадекватно відреагували на звернення клієнтки. Клієнтка Monobank нарікала, що сплатила поїздку в Київському метрополітені платіжною карткою банку, проте не змогла здійснити поїздку.
“Ситуація виникла в київському метро, з Google Pay списало гроші, а метро не пропустило поїздку. Звернулися до оператора, на що вона відповіла, що їй потрібна квитанція з турнікету. А яка може бути квитанція в турнікеті? Їхня квитанція з Monobank не влаштовує, з Google Pay також”, – розповіла українка.
Вона поскаржилася, що оператор банку посміявся з неї і не скасував транзакцію.
“Оператор у трубку сміється і каже, на жаль, не їздить у метро і вимагає квитанцію. То де її взяти? І це всього за вісім гривень, а якщо зніме тисячу чи більше, то як бути? Банк не може скасувати транзакцію”, – обурилася клієнтка.
Співробітники Monobank пояснили, що гроші можуть повернутись на рахунок на 12-й день після транзакції.
“Коли клієнт здійснює оплату, сума спочатку резервується на карті. Далі торгова організація надсилає запит на списання та відбувається взаєморозрахунок. Якщо організація не надсилає запит на списання, сума повертається на рахунок на 12-й день”, – зазначили у банку.
Leave a Comment