Клієнт ПриватБанку поскаржився, що через проблему із терміналом самообслуговування гроші, які він вніс у пристрій, на рахунок не надійшли. Мало того, хоч банк вину визнав, гроші повертати українцю не поспішає.
Так, чоловік поділився, що поповнити рахунок не вдалося, а гроші залишилися в терміналі. При цьому в банку помилку назвали технічним збоєм та пообіцяли повернути гроші у строк до 14 днів.
“Кошти призначалися для погашення заборгованості перед постачальниками. Я повинен попросити постачальників почекати кілька тижнів, чи можливо взяти кредит у вищезгаданому банку, щоб виконати свої зобов’язання?”, – запитав чоловік.
У відповідь представник банку вибачився за ситуацію, що склалася. Також у ПриватБанку повідомили, що гроші на повернення вже підготовлені та найближчим часом надійдуть на рахунок клієнта. Зазначимо, що в залежності від того чи був збій у терміналі, є два варіанти повернення коштів. Якщо збій був, то після заявки до Приватбанку гроші повертаються за кілька годин. Якщо збій встановити не вдалося, то гроші повертають після інкасації та перерахунку грошей із терміналу – зайві повертають клієнту, який подав заявку.
Leave a Comment