Клієнт компанії Нова пошта зіткнувся з новою схемою шахрайства з післяплатою. Так, клієнт поскаржився, що відправив клієнту, як виявилося, шахраю, товар післяплатою, проте в експрес накладної змінили дані, і компанія видала посилку без належного платежу.
“У кого була схожа ситуація? Відправив клієнту (шахраю, як виявилося) товар з післяплатою (є чек), змінили дані в експрес накладній, на Нові пошті видали посилку вже без належного платежу. Клієнт на зв’язок не виходить. Підтримка Нової Пошти прийняла звернення, сказали, зі мною зв’яжуться, протягом 3 днів ніхто не зв’язується. Якщо були схожі ситуації, як їх вирішили?”, – розповів він.
У відповідь на це відреагували у Новій пошті, пояснивши, що в даному випадку клієнт зіткнувся з шахрайськими діями, адже грошовий переказ було скасовано саме в особистому кабінеті.
“Ми передамо цю ситуацію на розгляд колегам із профільного відділу і обов’язково ще повернемося з відповіддю”, – наголосили в компанії.
У компанії також поцікавилися, чи клієнт повідомляв комусь пароль після відправки вантажу.
“Грошовий переказ відмінили через особистий кабінет. Для входу в кабінет шахрая потрібно знати пароль, що надходить у вигляді повідомлення на телефон відправника. Скажіть, будь ласка, чи повідомляли невідомим цей пароль після відправлення вантажу? ?”, – йдеться у повідомленні.
Leave a Comment