Аналітична фірма App Annie підбила підсумки 2021 року. За її даними, користувачі iOS та Android загалом витратили на програми та ігри $135 мільярда, що приблизно на 25% більше у порівнянні з показником 2020-го. Кількість завантажень також зросла на 8%.
Власники iOS-пристроїв, як і раніше, витрачають більше Android-користувачів: 65 центів з кожного долара на ринку додатків припадає саме на власників «яблучних» гаджетів. Найбільше витрачають геймери – на них припадає близько 60% доходів у App Store та майже 80% у Google Play.
Найбільше користувачів мобільних пристроїв витратили у додатках для прямих трансляцій та стрімінгу, таких як YouTube, Disney+, TikTok та Twitch.
Проте за кількістю завантажень Google Play помітно обходить App Store. За прогнозами App Annie, в 2022 році на Google Play прийде понад 100 мільярдів завантажень додатків та ігор.
У 2021-му вибухове зростання за кількістю завантажень продемонстрували програми для обміну та редагування відео, такі як CapCut, MX TakaTak та Moj. А ось найбільше зростання використання показали бізнес-додатки Zoom, Microsoft Office і Teams, що обумовлено переходом на віддалений і гібридний формат роботи. З мобільних ігор лідерами із завантажень стали гіперказуальні Bridge Race, Hair Challenge та Project Makeover.
У Україні найпроривнішими іграми зі скачування стали DOP 2: Delete One Part, Going Balls і Phone Case DIY. За прибутком у світі лідирує Genshin Impact.
У звіті також йдеться, що соцмережа TikTok зайняла перше місце у світі щодо збільшення витрат користувачів серед соціальних додатків. Слідом розташувалися BIGO LIVE та Discord. У набирає популярності категорії додатків для знайомств лідером зі збільшення витрат споживачів у світі став Tinder.
Leave a Comment