В Укрпошті роз’яснили, чому посилки можуть тривати по два місяці. Так, клієнтка Укрпошти поскаржилася, що відправила посилку ще 13 вересня, проте її досі не доставили одержувачу.
“Здрастуйте! Посилка RF066661049UA була відправлена ще 13 вересня і все ще не доставлена! На мій запит про розшук посилки, я так і не отримала жодної відповіді. Схоже, треба писати вам тут щодня, щоб ви хоч якось реагували на те, що посилки, оправлені вашою компанією, йдуть більше двох місяців до одержувача! За що я оплачувала авіадоставку, якщо посилка доставляється такий довгий термін?”
У відповідь на це в Укрпошті пояснили, що відправка з 17 вересня перебуває на митниці у Німеччині. При цьому оператори поштового зв’язку не несуть жодної відповідальності за дії та рішення, прийняті митними службами під час перевірки міжнародних поштових відправлень, що підлягають митному контролю.
“Ваша відправка з 17.09 знаходиться на митниці в Німеччині. Відповідно до законодавства та положень Актів Всесвітньої поштової спілки, виконання яких обов’язково для всіх країн – членів ВПС, оператори поштового зв’язку не несуть жодної відповідальності за дії та рішення, прийняті митними службами при перевірці міжнародних поштових відправлень, які підлягають митному контролю”, – зазначили у компанії.
До того ж в Укрпошті наголосили, що до поштової служби Німеччини було направлено відповідний запит.
“Звертаємо увагу, що терміни розгляду запиту зазвичай складають до 2-х місяців, але можуть бути збільшені у зв’язку з епідемією коронавірусу (Covid-19) і можливими карантинними обмеженнями в країні одержувача Німеччина. Зі свого боку ми робимо все можливе для з’ясування місця знаходження поштового відправлення, що розшукується. Як тільки отримаємо відповідь з-за кордону, Вас відразу будуть проінформовані”, – йдеться в повідомленні.
Leave a Comment