Укрпошта пояснила, чому посилки йдуть так довго

В Укрпошті роз’яснили, чому посилки можуть тривати по два місяці. Так, клієнтка Укрпошти поскаржилася, що відправила посилку ще 13 вересня, проте її досі не доставили одержувачу.

“Здрастуйте! Посилка RF066661049UA була відправлена ​​ще 13 вересня і все ще не доставлена! На мій запит про розшук посилки, я так і не отримала жодної відповіді. Схоже, треба писати вам тут щодня, щоб ви хоч якось реагували на те, що посилки, оправлені вашою компанією, йдуть більше двох місяців до одержувача! За що я оплачувала авіадоставку, якщо посилка доставляється такий довгий термін?”

У відповідь на це в Укрпошті пояснили, що відправка з 17 вересня перебуває на митниці у Німеччині. При цьому оператори поштового зв’язку не несуть жодної відповідальності за дії та рішення, прийняті митними службами під час перевірки міжнародних поштових відправлень, що підлягають митному контролю.

“Ваша відправка з 17.09 знаходиться на митниці в Німеччині. Відповідно до законодавства та положень Актів Всесвітньої поштової спілки, виконання яких обов’язково для всіх країн – членів ВПС, оператори поштового зв’язку не несуть жодної відповідальності за дії та рішення, прийняті митними службами при перевірці міжнародних поштових відправлень, які підлягають митному контролю”, – зазначили у компанії.

До того ж в Укрпошті наголосили, що до поштової служби Німеччини було направлено відповідний запит.

“Звертаємо увагу, що терміни розгляду запиту зазвичай складають до 2-х місяців, але можуть бути збільшені у зв’язку з епідемією коронавірусу (Covid-19) і можливими карантинними обмеженнями в країні одержувача Німеччина. Зі свого боку ми робимо все можливе для з’ясування місця знаходження поштового відправлення, що розшукується. Як тільки отримаємо відповідь з-за кордону, Вас відразу будуть проінформовані”, – йдеться в повідомленні.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.