Нещодавно стався інцидент, де персонал “Vodafone Україна” проявив недбалість та допустив перевипуск SIM-карти своєї клієнтки. Працівники не провели жодної ідентифікації особи.
Деталі
Внаслідок таких дій, зловмисники викрали гроші з банківських рахунків абонента. Сума становила близько 26 тисяч гривень. Тепер мобільний оператор має компенсувати моральну шкоду своїй клієнтці.
Працівники контактного центру “Vodafone” отримали запит від громадянина на оновлення SIM-карти. Нічого не перевіривши, ті одразу виконали запит. Скориставшись мобільними додатками “ПриватБанк” і “Monobank” шахраї викрали всі гроші з рахунків постраждалої.
Крім того, абонентка раніше оформлювала послугу “Обмеження віддаленої заміни SIM-карти”. Це означає, що перевипуск її мобільного номера може бути тільки тоді, коли вона особисто пред’явить свій паспорт. “Vodafone” цю функію клієнтці просто не активував. От такий сумний збіг обставин.
Після інциденту постраждала звернулась до суду та вимагала, аби оператор відшкодував 26,077 тисячі гривень матеріального і 50 тисяч морального збитку. В суді ж вважають, що “Vodafone” не причетний до розкрадання грошей з банківських карток клієнтів та не зобов’язаний покривати весь збиток. Мобільний оператор повинен виплатити тільки “моральний” збиток у розмірі 10 тисяч гривень.
Leave a Comment