Клієнти monobank скаржаться на блокування карток “без пояснення причини”. Про це у розділі Відгуки на порталі Мінфін написала клієнтка monobank.
“Заблокували карту і не дають чіткої відповіді, чому вони це зробили! Прикриваються законом, якого навіть не дотримуються… Просили надати всі документи, що в принципі я і зробила. Карту з двох сторін також вони просили, але відправник, який відправив мені гроші, був не згоден на це”, – розповіла українка.
Також вона зазначила, що найбільше була обурена вимогою надати листування з відправником грошей, у якому має бути зазначено, що одержувач просить надіслати їй кошти.
“Я взагалі була в шоці! Коли мова пішла про те, що я звернуся до суду, вони почали просити прощення і зачекати на закінчення перевірки. Жахливий банк, раджу викинути їхню карту і ніколи з ними не зв’язуватися!”, – додала вона.
У monobank пояснили, що діяли відповідно до чинного законодавства та запропонували клієнтці зачекати на завершення перевірки.
“Банк може у передбаченому чинним законодавством порядку призупинити здійснення фінансової (фінансової) операції (операцій)”, – підсумували в monobank.
Leave a Comment