Банк пояснює блокування вимогам безпеки та радить клієнтці сплатити комуналку через касу. Клієнти ПриватБанку скаржаться, що останнім часом виникають проблеми з оплатою комуналки через програму Приват24. Відповідний відгук на порталі Мінфін написала українка.
“Вашу операцію скасовано банком з метою безпеки” — ось такий напис я бачу при спробі оплатити спожитий газ та розподіл (доставку) природного газу”, – повідомила вона.
Жінка розповіла, що комунальні платежі в Приват24 перестали проводитись із середини жовтня. Водночас решта послуг працює нормально. Клієнтка зазначила, що багато разів зверталася на гарячу лінію ПриватБанку 3700, але допомогти їй оператори не змогли і порадили сплатити через касу чи термінал самообслуговування.
“Я хотіла б дізнатися, чи справді цю проблему вирішать, чи й надалі банк блокуватиме. Тільки комунальні платежі. (Переклади на інші карти та поповнення мобільних проходять без проблем)”, – зазначила вона.
Представник ПриватБанку у відповідь на відгук не пояснив проблеми, що виникли, і запропонував продовжити спілкування в особистих повідомленнях.
Leave a Comment