Хамство у відділеннях “ПриватБанку”

В мережі масово почали сипатись скарги на “ПриватБанк”. Цього разу скаргу написали на найбільше відділення Харкова, точніше на його працівників.

Деталі

Чоловік хотів зняти готівку, але це обернулось скандалом. Співробітниця банку чомусь вирішила пропустити своїх знайомих поперед черги. Вона обґрунтувала це тим, що вони мають карту «Платинум». Хоча насправді вони не мали «Платинум»

Зухвала співробітниця вирішила запитати чоловіка, чому він взагалі завітав у відділення. Чоловік відповів, що йому потрібно зняти гроші у касі, а потім одразу ж почув запитання, чи є він VIP-клієнтом. Постраждалий мав звичайну бізнес-картку та відповідний рахунок.

Клієнтка засмутилась, адже вона поспішала на обідню перерву та не хотіла возитись з звичайним клієнтом, тому й повідомила його про існування банкоматів та терміналу. Клієнт пише, що вона навіть не запропонувала вирішити питання, наприклад, відкрити картку VIP або «Платинум».

Обурений клієнт поставив власну оцінку; рівень та клієнтоорієнтованості співробітників на місцях знаходиться десь між міською поліклінікою та Укрпоштою. Служба підтримки “ПриватБанку” пообіцяла покарати всіх винних у хамському відношенні. Більшість банків застосовують санкції на працівників, на яких надійшли скарги. Тому не мовчіть, якщо ви стали жертвою ганебного ставлення до себе.

 

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.