В мережі поширюється інформація, що від представників “ПриватБанку” лунають дивні дзвінки. Крім того, клієнти неодноразово отримували погрози.
Деталі
Наприклад, оголос мав випадок, коли клієнт скаржився, що йому почали часто телефонувати оператори з “ПриватБанку”. В клієнта навіть не запитували, чи має бажання той продовжувати користуватись послугами банку. Після цього оператори повідомляють, що рахунок клієнта неактивний і якщо не буде проведена жодна транзакція – карту заблокують.
Клієнт обурений, адже термін карти ще не скінчився. Громадянин підтвердив, що з карткою все добре і він буде продовжувати співпрацю з банком. Представники фінансової установи відповіли, що необхідно, аби система зафіксувала рух коштів. Клієнту здається, що вся ситуація схожа на шантаж.
Leave a Comment