В терміналах “ПриватБанку” масовий збій

Українці почали масово скаржитись, що термінали “ПриватБанку” приймають кошти, але не вносять їх на рахунок. Після того, як клієнти вносять кошти, банківський апарат пише про помилку. Громадяни неодноразово звертались в службу підтримки, але всі спроби безрезультатні.

Наприклад, клієнт скористався терміналом “ПриватБанку” аби поповнити картку іншого банку. Після цього на екрані з’явилось повідомлення про те, що клієнту варто звернутись в службу підтримки “ПриватБанку”. На жаль, ніякі кошти на картку так і не надійшли. Клієнт телефонував у службу підтримки близько 10 разів, але вільних операторів так і не знайшлось.

Представники “ПриватБанку” повідомили, що тільки фахівці зможуть відправити заявку на повернення грошей. Проте, після такої помилки кошти будуть повертатись тільки на карту ПриватБанку, або ж на рахунок мобільного телефону, якщо сума не перевищує 5000 тисяч гривень.

Експерти закликають, не відходячи від термінала, повідомити про помилку в службу підтримку банку, аби чітко зафіксувати час та адресу, де ви здійснювали операцію. Крім того, вимагайте, аби кошти повернули на ту картку, з якої проводилась операція.

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.