Українці почали масово скаржитись, що термінали “ПриватБанку” приймають кошти, але не вносять їх на рахунок. Після того, як клієнти вносять кошти, банківський апарат пише про помилку. Громадяни неодноразово звертались в службу підтримки, але всі спроби безрезультатні.
Наприклад, клієнт скористався терміналом “ПриватБанку” аби поповнити картку іншого банку. Після цього на екрані з’явилось повідомлення про те, що клієнту варто звернутись в службу підтримки “ПриватБанку”. На жаль, ніякі кошти на картку так і не надійшли. Клієнт телефонував у службу підтримки близько 10 разів, але вільних операторів так і не знайшлось.
Представники “ПриватБанку” повідомили, що тільки фахівці зможуть відправити заявку на повернення грошей. Проте, після такої помилки кошти будуть повертатись тільки на карту ПриватБанку, або ж на рахунок мобільного телефону, якщо сума не перевищує 5000 тисяч гривень.
Експерти закликають, не відходячи від термінала, повідомити про помилку в службу підтримку банку, аби чітко зафіксувати час та адресу, де ви здійснювали операцію. Крім того, вимагайте, аби кошти повернули на ту картку, з якої проводилась операція.
Leave a Comment