ПриватБанк пояснив блокування рахунків і верифікацію клієнта

Клієнтам доводиться відповідати на безліч питань, щоб провести платіж, або надавати документи, що підтверджують походження коштів. Через зростання шахрайства ПриватБанк почав блокувати переклади і банківські карти своїх клієнтів. Українцям доведеться доводити, що гроші, які вони переводять, зароблені легально.

“Хотів перевести на свій рахунок в іншому банку. Під час перекладу прийшло повідомлення: щоб продовжити, зателефонуйте на 3700”, – написав клієнт.

Під час розмови з оператором колл-центру клієнта попросили назвати суму переказу, одержувача коштів, ПІБ, дату народження, повну адресу прописки і рік народження. Велика кількість питань викликало обурення клієнта.
У ПриватБанку розповіли, що бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до телефону шляхом перевипуску сім-карти.

“Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта або непроходження верифікації піддає ризику втратити свої кошти”, – пояснили в банку.


Інший клієнт зазначив, що йому довелося доводити легальність своїх доходів.

“Після певних оплат банк захотів документи про походження коштів. Зрозумів, що раз у банку не вистачає розуму переглянути всю історію по картках клієнта, в ньому обслуговується понад 10 років, час закривати там всі карти”, – написав чоловік.

Представник ПриватБанку зазначив, що банк просить надати документи, які підтверджують походження грошей, виконуючи тим самим вимоги закону.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.