В Україні почали масово арештовувати рахунки з великими сумами. Але повернути їх не так легко – потрібно надіслати довідку та та довести, що кошти ви отримали легально та сплатили податки.
Такі випадки стались і з клієнтами ПриватБанку і Monobank. Наприклад, ще 21 вересня українка витратила 50 тис. грн (перекази та оплата в мережі), та отримала лист з вимогою надати довідку про кошти.
Клієнткі кошти таки повернули. Для цього їй довелось зробити фото паспорту, карти, власного обличчя та відправити документи. Минув тиждень, але кошти клієнтка так і не отримала. «Спочатку написали чекати аналізу, але скільки буде йти аналіз – ніхто не знає. На рахунку більше 60 тис. Грн. Я не можу їх ні зняти, ні перевести», – обурилася громадянка.
Служба підтримки на скаргу відповіла тим, що зараз проводиться аналіз наданої інформації. А про результати повідомлять пізніше. Така ж ситуація сталась з Богданом Б. На рахунку в громадяна було 400 тис. грн. В клієнта був рахунок «ФОПа», менеджер по завершенню внутрішньої перевірки попрохав надати інвойси, хоча мав би попросити підтвердження причини збільшення оборотів.
«У цьому році, під час чергової перевірки, наш особистий менеджер попросив надати інвойси про вхідних платежах. Чи не документи, що підтверджують на підставі чого такий оборот, а інвойси. Ми їх представили – і через добу отримали розрив всіх договорів і закриття всіх рахунків», – скаржиться клієнт.
Після масового блокування таких карток банки попросили вибачення. Парадокс в тому, що при цьому шахраї продоажують виводити з карт десятки та сотні тисяч гривень.
Leave a Comment