В Приватбанку з’явився новий вид шахрайства через Приват24

Клієнт Приватбанку заявив про проблеми з безпекою в мобільному додатку Приват24 і розповів про те, як з карти нібито була “вкрадена” велика сума грошей.

Користувач розповів, що його дружина, у якої є карта “Універсальна” та яка користується Приват24, не могла зайти в програму кілька днів.

“Так як я завжди допомагаю займатися настройками додатків, побачив при її спробах входу, що фінансовий номер в програмі скинутий і для повторної авторизації з відновленням номера, необхідно провести маніпуляції в терміналі або звернутися до відділення”, – розповів чоловік.

Українці відновили фінансовий номер телефону і користувалися картою, на якій був невеликий залишок грошей, близько двох тижнів. Але коли подружжя вирішило розплатитися карткою в магазині продуктів, виявилося, що на рахунку немає коштів.

“Для з’ясування розміру залишку на карті, підійшли до банкомату Привату і побачили залишок в розмірі 36,0 грн.”, – написав чоловік.

Пізніше з’ясувалося, що шахраї не тільки зняли особисті кошти з карти, але і збільшили до 15 тисяч гривень ліміт і перевели в готівку і ці кошти.

В додаток Приват24 увійти знову не вдалося і виявилося, що фінансовий номер знову змінений.

Далі подружжя вирушило в відділення банку, де з’ясували, що крім кредитних коштів на клієнтку банку була оформлена розстрочка в магазині техніки на суму 15 тисяч гривень.

“Додатково до цього в роздруківці була присутня купа оплат за інфоуслугі фірм, які займаються видачею моментальних кредитів до 30 тис. Грн., Які злодій теж хотів” повісити “на власницю карти і що стане відомо тільки через місяць, коли почнуть дзвонити з вимогою повернення боргу “, – пише користувач.

Також клієнт обурився, що про зміну фінансового номера банк ніяк не інформував, хоча в Приватбанку стверджують, що змінити фінансовий номер без старого неможливо, адже на нього приходить дзвінок від Привату або повідомлення для підтвердження операції.

“Банком для безпеки і захисту від крадіжки не було зроблено нічого, крім видачі кредиту на чужу карту невідомому, сподіваюся поки, особі”, – зазначив клієнт і додав, що вже звернувся в поліцію.

Представник ПриватБанку у відповідь на відгук заявили, що номер телефону можна поміняти при наявності доступу до старого паролю від додатка.

“Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вашій дружині звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати по оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію”, – відповіли в ПриватБанку.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.