ПриватБанк переступив червону лінію хамського ставлення

У мережі опублікували скаргу на працівників банку. Співробітників відділення ПриватБанку в місті Бердянськ Запорізької області розкритикували за нібито некомпетентність і хамське ставлення до пенсіонерів.

Дочка клієнтки ПриватБанку поскаржилася на грубе ставлення до її матері з боку начальниці одного з відділень в Бердянську.

“Моя мама, 75 років, багато років мала депозит в ПриватБанку, на який відкладала гроші зекономлені з пенсії в 2,5 тис. Грн. Цього року служба соціального захисту для оформлення субсидії зажадала у неї довідку з Приватбанку про відсутність депозитів на суму понад 100 тис. грн.

Мама звернулася до начальника відділення (Бердянськ, вул. Італійська 69) Шклов Ларисі Олександрівні, але отримала невмотивована відмова. Мама знову звернулася за роз’ясненням до служби соц. захисту, там їй дали зразок тексту довідки. З цим текстом знову звернулася до пані Шклов, знову невмотивована відмова в грубій формі. Аргумент – “ми таких довідок не видаємо”.

Знову похід в службу соцзахисту і Привата, знову безрезультатно.

Мама дзвонить в сльозах “у мене вже немає сил бігати між соцзабезом і Приватбанком”.

Приватні, ви збираєте гроші з довірливих пенсіонерів, але не вважаєте за доцільне проявляти елементарну ввічливість і такт до беззахисних людей похилого віку. Не кажучи вже про повну відсутність компетентності і професіоналізму у ваших працівників “, – написала вона в скарзі.

ПриватБанк швидко відреагував на це і приніс вибачення. Він запевнив, що проведе перевірку по ситуації, що виникла і після неї зв’яжеться з автором відкликання.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.