В мережі з’явилась інформація, що ПриватБанк масово блокує рахунки клієнтів, не пояснивши причину. Скарги розглядають тижнями, а в цей час клінти не можуть користуватись своїми картками та зняти готівку.
Одна з клієнток ПриватБанку залишила скаргу та пояснила ситуацію, яка сталась з нею. Жінка рік не використовувала свою банківську карту, а коли поповнила її, то банк заблокував її. Потім вона зв’язалась зі службою підтримки, де їй порадили просто зачекати. Минув місяць, але ситуація не змінилась.
“Користувалася картою більше року. Було все добре. Але місяць тому надійшли гроші на рахунок невелика сума. І банк ні з того ні з сього заблокував рахунок. Подзвонили в службу підтримки, сказали писати ім. Надали всі документи їм. Сказали, що йде перевірка . Вже більше місяця пройшло. А карту так і не розблокували “, – скаржиться клієнтка.
Існують причини, через які банк може заблокувати ваші рахунки:
- борги по комуналці;
- непогашений кредит;
- невиплачені штрафи за порушення ПДР,;
- невиплачені аліменти;
- операції за участю публічних осіб;
- часті операції з готівкою;
- сумнівні операції (великі суми переказу, якщо зазвичай карту поповняли на 10 тис.грн, а в один момент на 100 тис. грн);
Рішення про стягнення коштів приймає суд, після чого виконавча служба надсилає лист в банк і фінансова установа зобов’язана заарештувати кошти на рахунку.
Leave a Comment