Monobank розкритикували і порівняли з ПриватБанком

Служба підтримки monobank запозичує “кращі” традиції ПриватБанку. Чоловік написав, що перед відправкою великої суми грошей SWIFT-переводом запитав у працівника служби підтримки, чи буде виконуватися фінансовий моніторинг, на що отримав негативну відповідь.

“Але виявилося, що за відправкою в валюті стежить вже не фін. Моніторинг, а валютний контроль, і вони запросили підтверджуючі документи, в підтримці попросили документи покривають суму платежу (декларацію фоп, в моєму випадку). Після отримання пообіцяли що питання буде вирішене в протягом 120 хвилин. Відповідь я отримав тільки через 20 годин “, – поскаржився він.

За словами клієнта monobank, у відповіді вказали, що необхідна декларація і за попередні кілька років. Він також зазначив, що в статтю витрат банк включив витрати на покупки в супермаркетах, причому невідомо, за який проміжок часу.

Чоловік додав, що зазначені банком витрати перевищують ті, що відображає інтерфейс за весь період (якщо не враховувати витрати на депозит і перекази між картками).

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.