Viber попередив користувачів, про найпоширеніші способи шахрайства

Компанія Viber продовжує на регулярній основі блокувати акаунти шахраїв, що видають себе за представників банків або інших організацій з метою отримання від користувачів конфіденційної фінансової інформації. За останні кілька років випадки шахрайства в Viber і соціальних мережах виросли в кілька разів. Зазвичай шахраї пишуть або телефонують своїм жертвам з раніше створених фейковий акаунтів, після чого в ході бесіди намагаються обманом отримати важливі денние (відомості про банківські рахунки).

Фахівці відзначають чотирьох тактики шахраїв, які набули найбільшого поширення:

  • Дзвінки або повідомлення (представляються співробітником банку).
  • Прямі посилання на фішингові ресурси.
  • Посилання на фейковий розіграші та конкурси (далі з цих сторінок злочинці сторінок отримують доступ до фінансової інформації жертв).
  • Недостовірна інформація щодо субсидій або соціальних виплат.

Використання фейковий аккаунта в Viber або соціальної мережі дає можливість злочинцям вказати неіснуючі особисті дані, завантажити будь-яку фотографію і використовувати її в якості аватара. Тим самим вони видають себе за офіційних представників фінансової організації. Ці дії створюють додаткову переконливість при спілкуванні зі своїми жертвами. Найчастіше шахраї видають себе за представників брендів таких областей, як банки і телеком.

Що робити, якщо мені написали шахраї?
Якщо вам написав шахрай, позначте його повідомлення як «Спам». Для цього виконайте:

відкрийте вікно діалогу;
виберіть «Це спам» або «Заблокувати».
При певному числі скарг на спам сообщеія або дзвінками він конкретного користувача адміністрація Viber заблокує його обліковий запис, більше він не зможе відправляти меседжі інших користувачам програми.

Ви також можете передати відповідну інформацію і скаргу в службу підтримки Viber.

Робиться це так:

зробіть знімок екрана номера телефону, з якого шахрай написав в Viber;
перейдіть за адресою help.viber.com/ua/contact;
заповніть поля форми зворотного зв’язку, опишіть суть проблеми і завантажте знімки екрану.

Компанія Viber бажає надавати своїм клієнтам всі умови для зручного і безпечного спілкування в будь-якому місці. Тому діалоги в програмі захищені наскрізним шифруванням. Наскрізне шифрування передбачає наявність доступу до контенту тільки у певних учасників діалогу. Ключі зберігаються на смартфоні користувачів, треті особи, не має можливість заволодіти ними. Програма не зберігає контент на своїх серверах: меседжі підлягають видаленню після доставки адресату. Сьогодні Rakuten Viber веде постійну роботу над поліпшенням внутрішніх механізмів, щоб зробити додаток ще більш надійним.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.