ПриватБанк відповів на звинувачення в самовільної зміни ПІН-кодів до карт клієнтів, пояснивши причину таких дій. Про це стало відомо з відкликання на порталі Мінфін і відповіді на нього представника банку.
“Сьогодні в банкоматі Полтава банку зняла кошти і в навздогін мені прилетіла СМС, що мені ПриватБанк без мого на те згоди змінив ПІН-код картки. Новий пін прислали СМС-кою. Я розумію, що це зроблено навмисно – щоб користувалися тільки банкоматами ПриватБанку – тому що там відсоток за зняття коштів. У банкоматах Полтава банку можна зняти купюри номіналом 10 20 50 100 грн. у ПриватБанку зазвичай – від 200 і вище “, – написала клієнтка ПриватБанку.
Також вона обурилася, що зміна ПІН-коду до карти пройшла без її відома і повідомили їй про це СМС-повідомленням.
“СМС – це захищений канал зв’язку або як ??? В Німеччині за такі дії банк уже став би банкрутом !!! Приватні надавав нормальні послуги до 2019 року. Потім … немає слів. Банкомати брудні. Просто жах”, – підсумувала клієнтка .
У банку відповіли, що є серйозна причина, по якій ПІН-коди до карт змінює банк.
“У випадку, якщо ви скористалися карткою в пристрої, де у банку виникли підозри про скіммінгу накладки, банк автоматично змінює ПІН-код карти, щоб вашими засобами не скористалися недобросовісної особи”, – відповіли в ПриватБанку.
Leave a Comment