Чому клієнти банку зіткнулися з такою проблемою. Мобільний monobank звинуватили в затримці перекладів на великі суми через правил фінмоніторингу. Мало того, підтвердження походження грошей не завжди допомагає вирішити проблему.
Жінка розповіла, що планувала перевести 18 тисяч євро в Болгарію для покупки квартири і заздалегідь подзвонила в службу підтримки банку, щоб уточнити всі нюанси, але навіть надання документів про походження коштів не допомогло.
“Кладу гроші. Блокують і вимагають підтвердження, звідки гроші. Висилаю договір купівлі-продажу, який доводить, що я продала свою квартиру в Харкові. Розблокувати. Їду в Болгарію на угоду. Дзвоню в monobank з проханням перевести мої кошти на рахунок продавця. Знову просять надати докази, звідки гроші “, – розповідає клієнтка.
Після проходження всіх процедур в monobank попросили надати договір купівлі-продажу квартири в Болгарії, але відповідь про те, що для його укладення потрібні гроші, які застрягли, також не став аргументів.
“Показую цю вимогу продавцю. Вона насилу погоджується підписати договір, щоб вислати його копію в monobank і здійснити переклад. Але і цього виявляється недостатньо, а точніше вже стало не потрібним. Все в напрузі чекають цього перекладу, виконавши всі вимоги банку, а його Не відправляйте, не пояснюючи чому “, – обурюється користувач.
У той же час в коментарі під скаргою банк конкретики не дає і пише, що “детально все перевірять”.
Leave a Comment