Ощадбанк почав підключати платні послуги при вході в мобільний додаток

Клієнти державного Ощадбанку поскаржилися, що при вході в мобільний додаток Ощад 24/7 почали автоматично підключатися платні послуги. Причому дізнатися про це можна тільки після того, як з рахунків українців знімають значні суми грошей.

Один з клієнтів Ощадбанку написав скаргу на дії державного фінустанови. Користувач інтернет-банкінгу Ощад 24/7, який зареєструвався на сайті під ніком “makuha”, розповів про те, що довго не міг зрозуміти, чому з його банківської картки регулярно знімають гроші. Щоб відключити непотрібну платну послугу, людина змушена дзвонити на міський номер, в результаті доводиться платити ще більше.

“Що за маячня? Заходиш в Ощад 24 – автоматично підключається платна послуга SMS інформування. Я довго не міг зрозуміти чому знімаються гроші з карти. Відключити її потрібно дзвонити на міський, а там спочатку автовідповідач задає безглузді питання, а потім оператор затягує час, в підсумку за розмову знімається сума “, – повідомив клієнт Ощадбанку в своєму коментарі про роботу банку.

На питання кліента¸ чому він не може користуватися додатком Ощад 24 без платного SMS-інформування, як це робиться в інших українських банках, в Ощадбанку дали вичерпну відповідь.

“Для использование сервісу Ощад 24/7 обов’язковою є послуга смс-банкінг. В залежності від тарифного пакету ее ВАРТІСТЬ складає 0 або 7 грн на місяць. Послуга потрібна для Отримання одноразових паролів та підтвердження операцій в Ощад 24/7. Що стосується дзвінків до контакт-центру, то дзвінок на номер 0800210800 є безкоштовна “, – відповіли в техпідтримку клієнтів Ощадбанку.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.