Poster – єдина система інформаційного простору для ресторану

Автоматизація об’єкта громадського харчування не є примхою його власників, а нагальною потребою, щоб виграти конкуренцію і сформувати порядок взаємодії між різними відділами. Впровадження інформаційного простору повинне забезпечуватися ще до того, як заклад буде відкрито. Це гарантує програмування всіх моментів і доскональний результат.

Суть автоматизації полягає в установці програмного забезпечення Poster, яке може працювати на планшетах, смартфонах і ПК. Детально про це можна прочитати за посиланням, де є позначення кожного інформаційного блоку і загальні рекомендації. До системи можуть підключатися додаткові модулі: принтер чеків, грошові ящики, сканер штрих-кодів і т.д.
Комплексна автоматизація бізнесу
Система зачіпає всі робочі моменти в ресторані, синхронізуючи їх в одне ціле:

⦁ Зал. За допомогою планшета офіціант приймає замовлення, яке автоматично відправляється на кухню для підготовки;
⦁ Кухня. Кухар отримує замовлення, аналізує технологічну карту і приступає до готування страви;
⦁ Бар. Такий же алгоритм і принцип, як і у випадку з кухнею. Після кожного відкривання пляшки відбувається фіксація в програмі;
⦁ Склад. Списання інгредієнтів автоматично враховується, щоб була можливість поповнити складські запаси і відновити баланс;
⦁ Каса. Оплата доступна готівковим і безготівковим розрахунком. Дані автоматично фіксуються в ОФД з подальшою передачею в податкову службу;
⦁ Бухгалтерія. Настроюються звіти і детальна інформація за допомогою панелі адміністрування, що є гарантом ведення правильної бухгалтерії.
Робота з системою Poster виключає покупку дорогого устаткування, що дозволяє додатково економити.

Функціонал програмного забезпечення
Кожен співробітник ресторану матиме доступ до єдиного інформаційного простору Poster. У відповідності зі своїми правами співробітники мають різну ступінь доступу до обраних даних. Основою роботи є фронт-офіс, де є наочне меню і зал з розташуванням столиків. Кожен з пунктів можна детально змінювати, підганяючи їх під свій бренд і особливості. Подробиці управління є тут joinposter.com, але також фахівці нададуть повну консультацію щодо роботи з програмним забезпеченням.

Бек-офіс використовується керівництвом і адміністраторами, щоб змінювати дані і отримувати звітність. Настроюються звіти, розрахунок заробітної плати, фінансовий і складський облік – це все бек-офіс зі швидким доступом до всіх масивів даних.

 

 

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.