ПриватБанк ввів обмеження для клієнтів

Клієнт Приватбанку заявив, що після особистого відвідування відділення банку у нього пропала можливість зв’язку з операторами колл-центру фінустанови. Про це він повідомив в розділі Відгуки на порталі Мінфін.

«Після особистого візиту до відділення банку для актуалізації персональних даних пропала можливість зв’язку з оператором на гарячій лінії 3700. Автовідповідач пропонує натиснути на 0 для консультацій з інших питань і раніше після цього я мав можливість поспілкуватися з оператором. Тепер же після натискання на нуль мені пропонують перейти в чат онлайн на сайті Приват 24 і відключаються », – розповів українець.

Він підкреслив, що не завжди є можливість скористатися інтернетом, а іноді в ситуації без консультації оператора розібратися дуже складно.

«Я подавав заявку в техпідтримку з цього приводу, мені озвучили відповідь, з якого я зрозумів тільки слово« врізка »і якийсь пункт з договору обслуговування. Чим я не догодив банку, що у мене забрали функцію зв’язку з оператором? », – запитав клієнт ПриватБанку.

Також чоловік додав, що обслуговується і в інших банках, але там від нього «не ховаються».

Представник ПриватБанку надав відповідь на відгук клієнта, пояснивши, чому не завжди виходить додзвонитися на гарячу лінію 3700.

«Кількість дзвінків в день / місяць може бути обмежена з метою збереження загальної доступності контактного центру», – повідомили в ПриватБанку.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.