Неординарна історія сталася в Китаї і може стати певним прецедентом. Xiaomi через суд домоглася покарання для хейтера, які написав неприємні відгуки про Mi 10 Ultra. Кофлікт відбувся в серпні минулого року, коли користувач написав свої “враження” від відразу двох придбаних Mi 10 Ultra. У них він скаржився на нагрів, вильоти, низьку продуктивність і інші огріхи флагмана одного з лідерів ринку. Виробник, який заручився підтримкою JD, провів перевірку, результатом якої стало звернення до суду. Вивчивши справу, суд прийняв сторону Xiaomi, зобов’язавши кривдника принести публічні вибачення і заплатити штраф в розмірі 30 000 юанів (125940 гривень).
Суд встановив, що твердження користувача про те, що він користувався Mi 10 Ultra протягом тижня, не є правдою: знайшлися докази, що покупку він отримав 16 серпня, причому один з девайсів він відразу ж продав, тоді як відгуки залишені 17 серпня. Така поведінка суд розцінив як навмисне введення в оману і гру з репутацією компанії (багато репоста його брехливі “огляди”), за що хлопець вже приніс вибачення в одній з газет. Нагадаємо, не так давно гнів Xiaomi наздогнав і того, хто “злив” в Мережу конфіденційні матеріали по все тому ж Mi 10 Ultra, змусивши автора заплатити $ 150 000. Все це говорить про те, що компанія серйозно взялася за свою репутацію, а це значить , що інсайдери тепер будуть як мінімум обережніше.
Leave a Comment