Падіння Huawei позитивно відбилося відразу на декількох великих гравцях ринку, однак найбільш відчутну вигоду постаралася витягти Xiaomi, направивши свої ресурси на посилення позицій в конкретних сегментах ринку. Що ж, ставка Xiaomi зіграла. Аналітичне агентство Canalys опублікувало рейтинг продажів смартфонів за підсумками другого кварталу (квітень-червень). Отже, за минулі три місяці ринок зріс на 12%, переважно за рахунок відновлення нормальної життєдіяльності на тлі набирає обертів вакцинація. Свій внесок в це зробили всі вендори, що входять в топ-5 світових виробників: Samsung, Xiaomi, Apple, OPPO і Vivo.
Найбільш вражаючий результат показала саме Xiaomi: + 83% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року і 17% ринку. Цього не вистачило, щоб змістити Samsung з верхньої позиції (19%), але китайці підійшли як ніколи близько. Корейці ж показали приріст 15%, що непогано на тлі, скажімо, Apple, яка додала тільки 1% і займає третю позицію з 14%. Четверту і п’яту позицію ділять OPPO і Vivo, який відхопили по 10% ринку з приростом 28% і 27% відповідно.
Повертаючись до роботи Xiaomi, успіх прийшов в першу чергу за рахунок Латинської Америки (+ 300%), Африки (+ 150%) і Західної Європи (+ 50%). Основним фактором є доступна ціна: середній цінник нижче на 40% в порівнянні з Samsung і 75% на тлі Apple. Втім, з Mi 11 Ultra і деякими іншими моделями Xiaomi намагається змінити цю ситуацію і підвищити цінність свого бренду. Хто знає, можливо вже в кінці вересня Xiaomi зможе нарешті взяти наступний бар’єр і обійти багаторічного лідера.
Leave a Comment