Не так давно Xiaomi подала в суд на людину за злісну критику Xiaomi Mi 10 Ultra. Суд зажадав від користувача вибачитися перед Xiaomi в газеті. Це питання привернув широку увагу в Інтернеті. Сьогодні чоловік зробив те, що вимагав суд. Подробиці такі:
Заява з вибаченнями
17 серпня 2020 роки я дав хибнонегативні коментарі про замовлення двох мобільних телефонів Xiaomi Mi 10 Ultra на платформі JD. Після рішення районного суду Юхуатай міста Нанкін (справа № (2021) Su 0114 Minchu № 1430) я повинен сказати, що опубліковані мною неправдиві огляди продуктів являють собою посягання на репутацію Xiaomi. Я глибоко усвідомлюю помилку і приношу щирі вибачення.
Що трапилося
Рік тому, 11 серпня, Чжан придбав два телефони Xiaomi Mi 10 Ultra і 17 серпня опублікував два огляду продукту. Один з них говорить: «Я володію цією моделлю вже тиждень, і вісім разів вона вилітала з ладу. Крім того, під час гри мобільний телефон нагрівається мінімум на 50 ° C. Хоча швидкість зарядки дуже висока, споживання енергії також дуже висока. Через дві години в телефоні не буде електрики ».
Інший огляд свідчить: «Час автономної роботи залишає бажати кращого. Після тижня використання він сильно нагрівається, сильно гальмує, нечіткість при зйомці, повільна зарядка і телефон не є водонепроникним ».
Суд встановив, що Чжан отримав мобільний телефон 16-го числа, але не скористався ним протягом тижня. Що стосується іншого мобільного телефону, то він його навіть не розкрив і відразу продав. Виходить, що покупець просто залишає принизливі коментарі та відгуки, граючи на репутації компанії. Насправді, багато користувачів неодноразово репоста його коментарі та відгуки.
Видаливши ці коментарі від JD і опублікувавши вибачення, Чжан також заплатив 30 000 юанів (4639 доларів США) в якості компенсації.
Leave a Comment