Vodafone, lifecell і Київстар дали інструкції щодо захисту від шахраїв

Стало відомо, що шахраї за допомогою додатка Дія “повісили” кредит на українку. Так що Київстар, Vodafone і lifecell пояснили громадянам, як захиститися від зловмисників. Мобільні оператори уточнили, що в Україні зросла кількість злочинів, пов’язаних з використання номерів телефону: шахраї отримують доступ до номерів через послугу дистанційної заміни SIM-карти. Свій номер можна захистити, якщо встановити певні обмеження на це.

Інструкція щодо захисту номера

Vodafone пропонує абонентам прив’язати паспорт до номера за допомогою електронного цифрового підпису або MobileID. Для цього потрібно:

  • Перейти на спеціальну сторінку на сайті.
  • Ввести номер, який потрібно зареєструвати.
  • Підтвердити особистість за допомогою ЕЦП або MobileID.
  • Заповнити анкету.
  • Підтвердити внесені дані.

Як варіант, можна зареєструватися в магазині наступним чином:

  • Звернутися в фірмовий магазин “Vodafone Україна”.
  • Особисто подати заяву на реєстрацію .
  • Надати оригінал паспорта або іншого документа, що підтверджує особу.
  • Назвати код, який буде відправлений в SMS.

Київстар дозволяє клієнтам прив’язати паспорт до номеру онлайн за допомогою додатка компанії або через веб-версію. Для цього потрібно:

  • Зайти в особистий кабінет “Мій Київстар”.
  • Вибрати потрібний номер в профілі і перейти на закладку “Користувач”.
  • Вибрати метод реєстрації “За допомогою ЕЦП”.
  • Завантажити ключ ЕЦП і ввести пароль до нього і підтвердити реєстрацію.

Щоб зареєструватися через магазин, потрібно особисто подати письмову заяву на реєстрацію – для фізичних осіб або юридичних осіб (блан можна знайти тут). Важливо мати при собі оригінал паспорта або іншого оригінал документа, що посвідчує особу підтверджує громадянство України.

lifecell підказав клієнтам, що захиститися від шахраїв і прив’язати номер телефону до паспорту можна віддалено за допомогою ЕЦП або BankID. Інструкція проста:

  • Потрібно увійти в персональний кабінет “Мій lifecell” або в додатку “Мій lifecell”.
  • Перейти в розділ “Основна інформація” – “Персональні дані” – “Реєстрація”.
  • Або ж завжди є варіант реєстрації в фірмовому магазині. Для цього необхідно:

Особисто подати заяву на реєстрацію – для фізичної особи і юридичної особи.
Пред’явити оригінал паспорта громадянина України або документ, який його замінює. Юридичним особам потрібно також додатково надавати документ, що засвідчує його повноваження (довіреність).
Підтвердити користування SIM-картою одним із способів (надати SIM-карту для перевірки (в магазині) або ж озвучити одноразовий пароль, відправлений оператором на абонентський номер).

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.