Шахраї оформили на жінку кредит за допомогою «Дія», повісивши на неї борг, який зріс до 12 000 гривень. Після цього її і сім’ю почали переслідувати колектори. Цей випадок в своєму матеріалі описує Ain.
Алгоритм шахрайських дій був таким: Спочатку вкрали її телефонний номер. Отримали доступ до її банківського аккаунту, підтвердивши вхід з особистої пошти. Далі за допомогою скомпрометованого доступу до BankID авторизувалися в «Дія».
У Мінціфре заявили, що відразу після звернення Людмили в службу підтримки, ініціювали внутрішнє розслідування даного випадку. І хоча перший відповідь, який надійшов жінці, більше схожий на формальну відписку, представники відомства потім неодноразово намагалися зв’язатися з нею по телефону і в Facebook, але повідомлення і пропущені дзвінки Людмила побачила тільки в день написання статті – коли заглянула в папку «Запити на переписку »на прохання редактора AIN.
У Мінціфре повідомили, що кредит Людмилі «видали» з грубими порушеннями з боку «Мілоан». Його вже закрили – жінка більше нічого не винна компанії. Більш того, Мінціфра відключила від «Дія» все мікрофінансові організації – щоб такі випадки не повторювалися. «При розгляді звернення громадянки, яка постраждала від шахрайських дій, Департаментом кіберполіції ініційовано відкриття кримінального провадження за ст. 190 КК (шахрайство).
Фінансова установа «Тенґо» припинило дзвінки до заявниці та закрила кредитне зобов’язання. Також вивантажуються дані про створення заявки на кредит з метою ідентифікації причетних осіб », – повідомили AIN в Мінціфри.
Відзначається, що після цього випадку ще в квітні міністерство від’єднати всі кредитні установи від «Дія» та звернулося до НБУ з проханням здійснити позапланову перевірку таких закладів з наданням підтвердження їх порушень.
Leave a Comment