ПриватБанк заявив про масштабне збої в системі, який привів до подвійного списання коштів з рахунків клієнтів і некоректного відображення балансу по карті. Проблема почалася з ранку суботи, 26 червня, проте виправити її виявилося не так просто, так що українців закликали почекати, поки в банку призводять систему в порядок. Хоча багато клієнтів не залишилися байдужими і засипали банк скаргами.
Про це пише “Айтіпедія” з посиланням на відгуки клієнтів держбанку на порталі Мінфін і коментарі користувачів Facebook на офіційній сторінці ПриватБанку.
Раніше ми писали, що прес-секретар ПриватБанку Олег Серга підтвердив інформацію про проблему з роботою системи, через яку клієнти стали втрачати гроші: зокрема, за фінансові операції і покупки, проведені 23-24 червня, повторно списалися кошти.
У банку звернулися до українців не панікувати, так як після усунення збою всі гроші повернутися користувачам.
На порталі Мінфін користувачі мережі вирішили, незважаючи на звернення держбанку, висловити своє невдоволення. На більшість служба підтримки банку відповіла, висловивши жаль з-за ситуації, що склалася. Хоча головна проблема полягає в тому, що у клієнтів виникли питання щодо автоматичного зняття коштів за кредитами, повернення коштів, неможливість додзвонитися на гарячу лінію.
“Цікаво, якщо, наприклад, сьогодні у мене автоматичне списання по кредиту, баланс не дозволяє через вашого шахрайства … Завтра мені мінус в карму по КІ через вашу неспроможність … Може колективний позов подати за нанесення матеріального збитку і морального “, – обурився клієнт банку.
“Тільки що дзвонив в банк примат, обрадували що до 12.00 завтрашнього дня повернуть гроші, як Вам таке, то 20.00 сьогодні, то до 9.00 завтра, а тепер до 12.00 завтра. Чи не банк, а д @ #% мо. Напевно фахівці на море поїхали “, – пише інший користувач порталу.
“Двічі списалися гроші за покупку в аптеці 24 червня, поки не повернули, додзвонитися неможливо”, “Ситуація, як у більшості українців. За 24 число повтор всіх грошових операцій. Смс заднім числом, відповідно і баланс в мінус. Хто компенсує це неподобство? те, що банк поверне (дай Бог) це зрозуміло, але в таких ситуаціях належить компенсувати моральні та матеріальні збитки. Скільки людей могло отримати, або отримали серцеві напади “, – обурилися інші.
ПриватБанк на офіційній сторінці в Facebook опублікував звернення до клієнтів. У компанії закликали не хвилюватися за списані гроші, адже їх повернуть на рахунок, причому як пообіцяли в держбанку, до кінця 26 червня.
Однак в коментарях також знайшлися клієнти банку, які висловили своє обурення. ПриватБанк на кожне повідомлення вибачився за помилку в системі і нагадав, що співробітники роблять все можливе для виправлення ситуації.
“Ваші дії повністю вбили довіру до банку. Повністю. За такий короткий термін зруйнувати і дискредитувати колись пристойний банк. Це треба вміти …”, – написала Марина.
Leave a Comment