Як вчинити, якщо вам занадто часто надходять дзвінки, що стосуються вашої банківської карти. Про те, чому шахраї все частіше стали турбувати не тільки клієнтів “ПриватБанку”, і що робити якщо ви бажаєте уникнути нав’язливого спілкування, пише інформаційний портал “Айтіпедія”.
Відзначимо, що причиною подібного інтересу з боку аферистів до клієнтів “Привату”, є не погана система безпеки банку, а те, що досить багато українців користується послугами саме цієї державної фінансової установи, тобто просто, можливу жертву знайти набагато простіше серед користувачів “ПриватБанку”.
Втім, якщо вам вже почали надходити дзвінки від шахраїв, які представляються співробітниками банку, і випитують подробиці про вашу банківську карту, то краще відразу її заблокувати та замовити перевипуск. Такі дії логічні й виправдані: аферисти знають про вас досить, наприклад, що ви – клієнт саме “ПриватБанку”, мають номер фінансового телефону, і цілком можуть знати й номер карти, включаючи деякі персональні дані.
Це може бути можливо через покупку зловмисниками баз телефонних номерів і номерів платіжних карт, у різних кримінальних елементів, після чого аферисти починають збирати більш повну інформацію про свою потенційну жертву. Якщо дзвінки від шахраїв здійснюються частіше, ніж кілька разів на місяць, то явно слід випустити нову карту, і змінити свій фінансовий номер. Таким чином, злочинці не зможуть отримати доступ до додатка “Приват24”, і попри всі методи “соціального хакінгу”, не зможуть отримати доступ до ваших коштів.
Необхідно пам’ятати, що перш за все, захист свого рахунку і банківської карти – в уникненні здійснення фінансових операцій на сумнівних торгових майданчиках в мережі, і нерозголошенні інформації з вашої банківської карти, включаючи дату придатності та секретний код CVV.
Leave a Comment