Клієнт звинуватив ПриватБанк в потуранні крадіжці грошей з карти. Клієнт державного банку «ПриватБанк» звинуватив фінансова установа в крадіжці 32,3 тисяч гривень. У своїй скарзі клієнт розповів, що транзакції проходили без авторизації, хоча у нього встановлена подвійна аутентифікація.
«У мене ПриватБанк вкрав 32 300 тис грн !!! (1300 грн – власні кошти і 31 грн – кредитні кошти). Особливість крадіжки в тому, що був «відв’язано» фінансовий номер телефону. Транзакції проходили без авторизації в Приват24 і без аутентифікації, хоча у мене встановлена подвійна аутентифікація », – розповів клієнт.
Він зазначив, що ніколи не користувався встановленим кредитним лімітом, а «ПриватБанк обманює клієнтів».
Клієнт зазначив, що банк не звертає увагу на скарги і не протидіє шахрайства, оскільки «ця ситуація дуже вигідна самому банку».
«На зв’язок повинен вийти співробітник відділу по боротьби з шахрайством, чого досі не зроблено після 4-х діб з моменту звернення !!! Після 10 звернень та написання поста в Фейсбук на зв’язок вийшла дівчина-студентка, яка підробляє оператором в ПриватБанку, працюючи в Контакт-центрі. У неї немає інформації про деталі виконаних операцій, вона не володіє необхідною статистикою операцій через те, що ця робота зовсім іншого відділу зі спеціальними професійними компетенціями », – заявив клієнт держбанку.
Він вимагає повернути вкрадені гроші і закрити кредитний ліміт, встановлений без згоди клієнта.
У ПриватБанку клієнту відповіли, що за операціями з його карти вже були сформовані заявки на повернення коштів.
«Ми будемо оскаржувати ці операції відповідно до правил міжнародної платіжної системи. За результатами обробки заявок ми вас проінформуємо », – йдеться у відповіді фінансової установи.
Leave a Comment