lifecell повертає частину грошей за зв’язок

10 червня 2021 року. У рамках акції «Літня спека з кешбеком» lifecell  нараховує своїм абонентам бонуси за перезамовлення пакетів послуг у застосунку «Мій lifecell».

Акція діє майже для всіх абонентів lifecell індивідуальної форми обслуговування, що використали наповнення пакету послуг за власним тарифним планом до закінчення періоду його дії та бажають повторно його замовити.

За кожне перше перезамовлення в застосунку «Мій lifecell» абонент отримує кешбек у розмірі 10% від вартості пакету послуг (на 7 днів, 4 тижні або 30 днів залежно від умов тарифного плану). Бонуси діють 7 днів включно з датою отримання. Ними можна скористатися для здійснення дзвінків, використання мобільного інтернету, відправки SMS та інших телекомунікаційних послуг  згідно з умовами використання бонусного рахунку

До того ж взяти участь в акції можуть й абоненти, що замовляють або перезамовляють пакети послуг для своїх рідних і близьких за допомогою сервісу «Мобільна турбота». Вони отримують бонусний кешбек за кожного абонента, якому  вперше перезамовили або замовили пакет послуг у застосунку «Мій lifecell». 

Акція «Літня спека з кешбеком» діє до 30 вересня 2021 року на всій території України, крім тимчасово окупованих та непідконтрольних територій. 

Послуга перезамовлення пакету послуг за тарифним планом абонента доступна в мережі lifecell вже протягом 3 років. За цей період сервісом скористалося близько 1.4 млн українців. Зростає і популярність «Мій lifecell» – щодня застосунок завантажують на мобільні пристрої близько 4 тис. разів.

Щоб перезамовити пакет послуг для себе у застосунку «Мій lifecell», необхідно відкрити розділ «Баланси» в «Профілі» та натиснути «Перезамовити». Щоб замовити чи перезамовити пакет послуг для іншого абонента в розділі «Баланси» потрібно обрати «Мобільна турбота». 

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.