Нова пошта запустила сервіс управління посилками онлайн

Клієнт отримає повідомлення з посиланням на сервіс, яким зручно користуватися як з комп’ютера, так і зі смартфона. “Нова пошта” запустила новий сервіс для управління посилкою – клієнти поштового оператора тепер можуть самостійно управляти доставкою: переадресувати, відмовитися від посилки, продовжити термін відправлення в відділенні, дізнатися місцезнаходження посилки або оплатити послуги.

Про це повідомила прес-служба “Нової пошти”.

Оператор повідомив, що відразу по відправленні посилки клієнти отримають SMS-повідомлення або повідомлення в Viber з посиланням на сервіс з управління доставкою, який адаптований як для комп’ютера, так і для смартфона.

“Щомісяця 4 млн клієнтів відстежують свої посилки на сайті” Нової пошти “. Раніше можна було тільки дізнатися про статус відправки і оплатити її, а для здійснення інших операцій потрібно було звертатися в контакт-центр, у відділення або до мобільного додатку. Новий інструмент дозволяє самостійно управляти своїми відправленнями і дуже економить час “, – розповів СЕО” Нової пошти “Олександр Бульба.

Компанія відзначає, що новий сервіс передбачає наступні функції:

  • Продовження терміну зберігання в разі автовозврата. Тепер можна самостійно і безкоштовно продовжити термін зберігання ще на 3 дні для товарів з інтернет-магазинів, в яких налаштований автовозврата відправлення через 3-5 днів.
  • Переадресація відправлення. Клієнти можуть самостійно переадресувати через сайт в будь-яке інше відділення, адреса або в почтомат. Раніше така функція була доступна тільки в мобільному додатку або через контакт-центр.
  • Перенесення доставки. Дату і час доставки за адресою можна самостійно перенести онлайн на більш зручні.
  • Повернення відправнику. Ця функція тільки у відправника, щоб відкликати відправку і повернути собі посилку.
  • Відмова від посилки. Більше не потрібно йти до відділення, щоб відмовитися від посилки. Тепер одержувач відправлення може зробити відмову безпосередньо на сайті.
  • Детальний рух посилки. Клієнти можуть побачити всю історію пересування посилки: коли поїхала з відділення відправника, де знаходиться зараз і дату прибуття.
  • Можливість прокласти маршрут до конкретного відділення. Клієнт може прокласти маршрут на карті і відразу побачити графік роботи потрібного йому відділення.
  • Деталізований рахунок оплати. Клієнт може не тільки оплатити своє відправлення онлайн, але і побачити, з чого складається рахунок, – доставка, вартість самого відправлення, грошовий переказ та ін.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.