У компанії розповіли про можливості нового функціоналу. Транспортна компанія Нова пошта запустила революційний функціонал, що дозволяє управляти посилками. Завдяки новому сервісу клієнти можуть переадресувати вантаж, продовжити термін його зберігання або навіть відмовитися через спеціальний додаток. Посилання на додаток для управління посилкою надсилається клієнтам відразу після відправки йому вантажу. Новий додаток працює на комп’ютері і смартфоні.
СЕО Нової пошти Олександр Бульба зазначає, що щомісяця за посилками следядтоколо 4 млн клієнтів компанії. Раніше управляти посилкою можна було тільки шляхом дзвінка в колл-центр, звернення до відділення або з мобільного додатку. Новий сервіс, підкреслює Бульба, заощадить клієнтам час і дасть можливість керувати посилкою самостійно.
Повідомляється, що з нового додатка можна:
- Продовжити термін зберігання на 3 дні. Інтернет-магазини отримають можливість налаштувати функцію автоматичного повернення.
- Переадресувати вантаж.
- Перенести кур’єрську доставку.
- Повернути вантаж відправнику.
- Відмовитися від посилки.
- Переглянути детальне рух вантажу.
- Отримати деталізований рахунок оплати.
У Новій пошті підкреслили, що доступ до інформації про вантаж отримують тільки відправник і одержувач, дані яких вказані в експрес-накладної. Для входу клієнти повинні будуть пройти двухфакторную авторизацію.
Leave a Comment