У компанії попередили про оновлення системи. Оператор “Великої трійки” Київстар завершує ключовий етап оновлення IT-систем для обслуговування більше 20 млн абонентів. Клієнтів попередили, що будуть діяти деякі обмеження для ряду послуг, проте українці почали скаржитися на проблеми зі зв’язком.
До ранку 16 травня для абонентів можуть бути недоступні деякі послуги, як:
- поповнення і перевірка рахунку;
- управління деякими додатковими сервісами.
Відзначається, що основні послуги повинні працювати в звичайному режимі. Однак Київстар попередив, що в разі виникнення проблем або питань варто звертатися за допомогою в приватні повідомлення спільноти в Facebook, вказуючи номер телефону і описуючи ситуацію.
“Так ми зможемо з’ясувати потрібні деталі для допомоги по вашому номером. Приносимо вибачення за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння!”, – йдеться в публікації.
Абоненти Київстар зіткнулися з низкою проблем, про які написали в коментарях до даної публікації в Facebook.
“Київ. Неможливо здійснити вихідні дзвінки. Тільки вхідні приймає”, “У мене другий день не працює мій номер. Це ви так оновлює систему ??”, “Ну, і як мені тепер перевірити скільки тут залишилося МБ і хв?”, ” Мобільний зв’язок не працює! Навіть набір номера не йде! [р Дніпро] “, – скаржаться клієнти компанії.
Київстар приніс вибачення за тимчасові незручності, які відчули на собі українці з різних міст. Також в компанії нагадали, що технічні роботи триватимуть до 8:00 16 травня.
“Зараз дійсно спостерігаються труднощі з дзвінками. Інженери вже працюють над вирішенням питання. Вибачте за тимчасові незручності”, – йдеться у відповіді. Також в компанії додали: “Проблеми зі дзвінками не були заплановані. Це непередбачені обставини, які вже усуваються”.
Leave a Comment