Українські банки можуть блокувати карти своїх клієнтів по ряду причин. Українські банки, в деяких випадках на законних підставах можуть заблокувати карту клієнта, це стало можливим після прийняття Україною ризикоорієнтованої підходів для перевірки власників карткових рахунків.
Існує ряд причин, за якими можуть заблокувати карту, а також вимагати підтвердження власника карти додатковими документами.
Під “небезпечні” переклади підпадають несподівано великі або нетипові переклади на карту, а також якщо власник карти не бажає показати документ, що підтверджує особу, або підтверджує законність отриманих грошей. Також підозра може викликати клієнт, що володіє великою кількістю карт на яких не вказано дату закінчення терміну дії.
Банк, вважаючи операцію підозрілою, може зателефонувати клієнту, і якщо телефон не відповідає, це може стати причиною блокування рахунку.
клієнта, який нервує “надмірно” цікавиться законодавством про фінансовий моніторинг;
У банку можуть “запідозрити” клієнта, який без “видимих причин” нервує, а також якщо цікавиться “надмірно” законодавством про фінмоніторинг.
Якщо клієнт просить, щоб його обслуговував тільки один співробітник, то він теж може потрапити під підозру.
Не варто забувати норми про п’ять тисяч, які можна перевести анонімно не використовуючи свій рахунок.
Однак, якщо на карту обсяг готівкових операцій перевищує типову норму, або проходять операції з готівкою на великі, округлі суми, або клієнт змінює дрібні гроші на великі банкноти, це може викликати підозру, і стати причиною перевірки і верифікації клієнта.
Крім кілька десятків критеріїв, які є у кожного банку, кожен окремий банк напрацював свої власні умови, яких дотримуються фінустанови.
Leave a Comment