Клієнт розповів ситуацію. Клієнт Приватбанку розповів, як банк допоміг повернути йому гроші з інтернет-магазину. Клієнт банку розповів, що після замовлення і стовідсоткової оплати товару в інтернет-магазині, йому прийшло від магазину повідомлення, що даного товару немає в наявності і після надання реквізитів магазин поверне всю суму передоплати.
Однак після того, як він надав реквізити, магазин «годував» його два місяці обіцянками ось-ось повернути суму. В результаті чоловік подзвонив в ПриватБанк і розповів про ситуацію, що склалася, після чого йому пообіцяли розібратися в протягом тижня.
«Два місяці щоденних дзвінків в магазин з вислуховування найглибших вибачень і обіцянкою повернути гроші до кінця тижня. І коли надії на повернення грошей вже не було, подзвонив в Приватбанк. На подив, мене дуже уважно вислухали, створили заявку і пообіцяли розібратися протягом тижня », – повідомив клієнт банку.
При цьому він підкреслив, що ПриватБанк вже до вечора того ж дня на його карту перерахував всю суму передоплати.
«І о диво – до вечора того ж дня на мою карту була перерахована вся сума передоплати. Спасибі персоналу Приватбанку за повагу до своїх клієнтів і оперативність у вирішенні моєї проблеми », – додав чоловік.
Leave a Comment