Клієнти monobank обурені і незадоволені роботою додатка. Люди скаржаться, що їм не віддають їх власні гроші, блокують кошти без причини і незаконно списують відсотки. На сайті «Мінфін» все частіше стали з’являтися негативні відгуки про роботу monobank. Скарг на погане ставлення до клієнтів, довге вирішення виниклих проблем, непрофесіоналізм операторів дуже багато.
Так, користувач з ніком Lyuda77771 повідомляє, що незважаючи на надання всіх документів і виписок про походження коштів, їй все одно заблокували кошти на карті. Розгляди тривають вже близько трьох тижнів. «Одним словом повний жах, а не банк, невідомо взагалі віддадуть кошти, вирішили присвоїти собі, і як я бачу я не єдина така!» – написала автор коментаря.
Ще один клієнт «моно» поскаржився, що вже три тижні чекає SWIFT платіж. На його рахунок ФОП повинні були зайти 500 доларів ще 1 квітня, але навіть 20 квітня гроші так і не з’явилися. На всі запити служба підтримки monobank радить вирішувати питання з відправником самостійно.
Користувач, зареєстрований під ніком galich111, закликав співгромадян відмовитися від співпраці з «моно» і розповів свою історію.
«На моментальну реакцію клієнта на помилку при переказі коштів, повна відмова скасування операції, в результаті клієнт злиняв на 100 $ і таких випадків маса, ніколи не переказуйте кошти через додаток монобанк, ризик 100%, підтримка і гарантія = 0», – написав незадоволений клієнт на сайті «Мінфін».
Практично на всі отримані скарги служба підтримки monobank відповіла пропозицією обговорити шляхи вирішення виниклих проблем в особистому листуванні.
Leave a Comment