“Нова пошта” забезпечила понад 14 тис. Операторів-касирів електронними підписами. Що це означає і як відбитися на обслуговуванні клієнтів по всій Україні?За словами представників НП це глобальна зміна прискорить процес обслуговування клієнтів.
Так, згідно із законодавством, щодня у відділенні співробітники повинні супроводжувати документацію по касових операціях. Для цього кожен документ (касові ордери та книги) потрібно роздрукувати, потім підписати, правильно зшити і передати на зберігання в архів на 5 років.
Тепер же за допомогою електронного підпису оператори не будуть витрачати час на паперову роботу, швидко підписуючи внутрішні касові документи в цифровому вигляді в режимі реального часу.
“Зараз на кожному документі касир економить до двох хвилин, сумарно за день економить до 40 хвилин, а отже звільняє цей час для обслуговування клієнтів”, – розповіли в прес-службі “Нової пошти”.
Відзначається, що економічний ефект від впровадження проекту складе більше 4 млн грн на рік. Це витрати, які йшли на папір, логістику, зберігання, контроль і обробку паперових документів.
Leave a Comment