Xiaomi шкодує про доставлення незручності користувачам Redmi Note 10, але немає приводу для паніки – скарги на дисплеї поодинокі. Незважаючи на те, що продажі серії Redmi Note 10 стартували в Індії місяць тому, деяким користувачам вже довелося відвідати сервісний центр компанії. І навіть піти на заміну дефектного пристрою. А вся справа в тому, що ряд з них зіткнулися з проблемою зависання дисплея, надмірного мерехтінням і не коректним відгуком сенсора.
Природно, що потік скарг не залишився непоміченим з боку компанії і вона виступила з офіційною заявою. Вона не стала заперечувати наявність проблем, але запевнила, що кількість скарг незначне, тому говорити про якесь масове дефекті не доводиться. На даний момент Xiaomi розбирається в причинах події і жалкує про те, що доставила незручності користувачам.
І вже за традицією компанія запевнила, що приділяє максимум уваги якості своєї продукції, яка проходить суворий контроль, щоб «гарантувати відповідність найвищим стандартам якості». При цьому Xiaomi не стала називати терміни, коли все ж вона встановить справжні причини проблем з дисплеями пристроїв серії Redmi Note 10. І найголовніше – немає ніякої конкретики, як вона має намір вирішувати їх.
Leave a Comment