У компанії розповіли про обов’язки операторів. Клієнти Нової пошти звернулися до компанії з незвичайною пропозицією. Так, на сторінці поштового оператора у соцмережі українці запропонували ввести особливу правило для співробітників Нової пошти.
«Нова пошта, а чому б не почути ваших клієнтів і не ввести таке правило: якщо оператор при оформленні відправлення не попередив відправника, що буде додаткова упаковка, то це відправка їде за рахунок оператора. Думаю, тоді багато питань були б вирішені … », – написав українець.
У відповідь представник компанії запропонував клієнтам повідомляти про випадки, коли оператори не попереджають про додаткову упаковці.
«Упаковку оператори додають виключно відповідно до умов компанії. І якщо Ви звернетеся до нас і повідомте, що оператор Вас не попередив про упаковку, то ми обов’язково посприяємо в якнайшвидшому вирішенні цього питання на користь клієнта. Тому якщо подібне виникає, то пишіть нам – раді допомогти », – відповів представник компанії.
Leave a Comment