Українцям відшкодують збитки. Мобільний оператор “Великої трійки” Київстар розповів, чому для частини абонентів буде проведена перетарифікація і коли очікувати перерахунку.
Клієнтка Київстар в Facebook під однією з публікацій поскаржилася на проблему з наданням оплачених послуг. Жінка розповіла про ситуацію, що склалася: абонплату в поточному місяці для “SIM для планшета” зняли, проте набір послуг не надали.
“Додзвонитися до оператора вже більше 9 днів неможливо. Онлайн вирішити питання, чому відсутній Інтернет в СІМ для планшета [не виходить], вже здають нерви, абонплату за місяць зняли, а послугу не надали. Кожен день нам відповідають, що буде працювати вже сьогодні “, – йдеться в скарзі.
У Київстарі підкреслили, що фахівці компанії на даний момент працюють над вирішенням усіх проблем. Окремо уточнюється, що абонентам, які опинилися в скрутному становищі через проблеми з наданням оплачених послуг, перерахують умови по тарифу, щоб компенсувати незручності. Що стосується термінів, точні дати не називають, проте це станеться, коли складності з боку мобільного оператора будуть полность усунені.
“Всім абонентам, які зазнали фінансових збитків, буде перетарифікація, коли складності будуть усунені”, – йдеться у відповіді компанії.
Відзначимо, що “SIM для планшета” – це окрема послуга від Київстар. Абонентам пропонують отримати ще одну СІМ-карту для мобільного інтернету в планшеті або ноутбуці з єдиним номером і рахунком для основної та додаткової картки.
Leave a Comment