Як отримати компенсацію. Мобільний оператор Київстар пропонує компенсації за збій в роботі. Так, клієнтка відзначила, що отримав повідомлення про те, що номер заблокований, і він ніяк не може поповнити рахунок і нікуди зателефонувати. При цьому за три дні кудись зникли 50 гривень.
У відповідь на це в Київстар повідомили, що дане повідомлення є результатом технічної помилки, в результаті якої абонентам були відправлені СМС-повідомлення про блокування номера або з некоректною інформацією про тарифікації послуг. При цьому в компанії запропонували компенсацію за складності у вигляді інтернету, хвилин для розмов або SMS.
Для нарахування так званої компенсації, потрібно написати в особисті повідомлення компанії, описавши ситуацію із зазначенням номера телефону, щоб менеджери змогли відповісти на запит.
«Ми обов’язково повернемося до вас з відповіддю – на вирішення ситуації потрібен певний час. Приносимо вибачення за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння! », – йдеться в повідомленні.
Leave a Comment