ПриватБанк нагадав клієнтам, за яким принципом нараховується кредитний ліміт по карті і чому банк може його забрати без попередження. Клієнт банку з Полтавської області поскаржився в розділі “Відгуки” на те, що кредитний ліміт по його карті несподівано урізали. За його словами, фінансові операції проводились регулярно, включаючи оплату комунальних послуг через Приват24.
“Зняли ліміт по кредитній карті і ніякого обгрунтування відповіді не дали чому. Я постійно користуюся карткою: комуналка, усі послуги через приват 24. Чи звертався до банку: працівники банку розводять руками – це рішення зверху. Ось і все потрібно, відкрив кредитку в другому банку “, – йдеться в повідомленні.
У свою чергу, підтримка ПриватБанку відреагувала на скаргу клієнта і дала роз’яснення.
У банку нагадали, що, по-перше, кредитний ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально. По-друге, розмір ліміту по карті розраховується за допомогою складної математичної моделі, в яку входять сотні факторів.
ПриватБанк також підказав, як можна вплинути на рішення банку про зняття ліміту. Клієнт може надати довідку про доходи – це допоможе збільшити шанси на підвищення ліміту.
“Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально і розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Ви можете надати довідку про доходи, позитивно вплине на рішення банку і збільшить шанси на підвищення ліміту”, – йдеться у відповіді банку.
Leave a Comment