На Новій пошті погодилися, що «завищили» вартості доставки. Клієнтка Нової пошти поскаржилася на завищення вартості посилок. Транспортна компанія пообіцяла розібратися. Нову пошту звинуватили в «накруткі на упаковці».
«Ось так нова пошта накручує на упаковці. Пакетик, який би з легкістю помістився в найменший пакет нов.пошти, вони упакували в платну коробку », – написала клієнтка транспортної компанії і опублікувала фото посилки.
Однак на Новій пошті заявили, що «є інформація, що за накладною 59000669175344 відправляли текстиль».
«З фото бачимо, що відправка має округлу форму. Згідно п. 3.7. правил упаковки відправлень:
– одяг і текстиль округлої форми – упаковується виключно в гофрокартонну коробку.
Отже, наші колеги не помилилися і упакували товар у відповідності зі стандартами, з якими Ви можете ознайомитися за посиланням: https://static.novaposhta.ua/…/doc/packaging_rules_1.pdf », – відповіли в компанії.
На це клієнтка підкреслила, що розмір посилки дозволяв упакувати її в малий пакет.
«Нова пошта Ви смієтеся. Яка округла форма, це пакетик і в ньому маленький шматок тканини. Такі посилки, якщо пакують при мені, то завжди кладуть в малий пакет », – повідомила вона і надала додатково фото.
У підсумку, транспортна компанія відзначила, що «дійсно з цього фото ситуація виникає під іншим кутом».
«Ми звернулися до керівництва відділення №16 м Хмельницький щодо причини вибору упаковки в коробку. За результатами повернемося до Вас з відповіддю », – підсумували на Новій пошті.
Leave a Comment